Ik wil mijn huur via automatische incasso betalen. Hoe regel ik dat?
Algemeen
U kunt een sepa-machtigingsformulier downloaden en printen. Stuur het ingevulde formulier vervolgens naar Nester toe.
Wanneer je een woning huurt van Nester kun je van ons maximale inzet verwachten om je het wonen zo aangenaam mogelijk te maken. Hier staat tegenover dat je maandelijks huur betaalt. Je kunt de huur elke maand aan ons overmaken, maar de makkelijkste manier is een automatische incasso; dat regel je heel eenvoudig hier door het formulier Sepa-machtiging automatische incasso in te vullen en naar ons toe te sturen!
U kunt een sepa-machtigingsformulier downloaden en printen. Stuur het ingevulde formulier vervolgens naar Nester toe.
De huur wordt via de automatische incasso afgeschreven op de 1e dag van de maand.
Dan kunt u een ondertekende mail sturen naar wonen@nester.nl waarin u aangeeft uw naam, adres en per wanneer de incasso stopt.
Dan kunt u een ondertekende mail sturen naar wonen@nester.nl waarin u aangeeft: uw naam, adres, huidige rekeningnummer en uw nieuw rekeningnummer. Op dit verzoek passen wij uw rekeningnummer aan.
Wanneer u niet voldoende saldo op uw rekening heeft, neem dan contact met ons op via 077 - 476 77 77 en wij zoeken samen naar een passende oplossing.
U kunt het bedrag storneren (terug vragen) bij uw eigen bank. Of neem contact op met Nester voor uitleg hierover.
Dat is mogelijk. Betaalt u via automatische incasso? Dan kunt u de wijziging op de sepa-machtiging invullen en retour sturen. U kunt de wijziging ook mailen naar wonen@nester.nl met zowel het oude als het nieuwe rekeningnummer.