Huurachterstand

Het kan een keer voorkomen dat u  de huur niet op tijd kunt betalen. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Wij willen u graag helpen de huurachterstand in te halen of om een betalingsregeling met u te treffen. 

Veel gevraagd over Huurachterstand

Mijn bewindvoerder regelt mijn financiële zaken. Moet ik dit aan jullie doorgeven?

Uw bewindvoerder geeft dit aan ons door. Neem bij twijfel contact op met uw bewindvoerder.

Ik heb bericht van de deurwaarder ontvangen maar ik heb mijn huur wel betaald. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de deurwaarder.

Ik heb bewindvoering aangevraagd in verband met mijn financiële problemen. Wachten jullie op bericht van mijn bewindvoerder?

Uw bewindvoerder moet dit aan ons doorgeven. U blijft zelf verantwoordelijk voor het betalen van de huur.

Welke deurwaarder schakelen jullie in als ik een huurachterstand heb?

Wij werken met 2 deurwaarders, Hafkamp en Agin Otten. U krijgt bericht van een van deze deurwaarders als wij uw dossier overdragen. Kunt u een rekening niet betalen? Neem dan contact met ons op via 077 - 476 77 77 of wonen@nester.nl om een betalingsregeling af te spreken.

Ik ben het niet eens met het bedrag dat de deurwaarder in rekening brengt. Met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact op met de deurwaarder.

De deurwaarder stuurt een bericht dat mijn woning wordt ontruimd. Hoe kan ik dat voorkomen?

Neem contact op met de deurwaarder en vraag hoe u de huisuitzetting kunt voorkomen.