Service-abonnement

Als huurder zorgt u samen met ons voor het onderhoud van uw woning. Wilt u een reparatie melden? Check dan eerst wie er verantwoordelijk is voor het verhelpen van het probleem. Dat vindt u in de folder Reparaties van A tot Z.

Voor een aantal reparaties die u anders zelf moet uitvoeren, kunt u een service-abonnement afsluiten. Hiervoor betaalt u maandelijks € 6,- Wij voeren ze dan voor u uit, zonder dat u hiervoor extra hoeft te betalen. In de reparatiefolder kunt u zien om welke reparaties dit gaat. Heeft u geen service-abonnement, dan zijn deze reparaties voor eigen rekening. 

Vanaf 1 januari 2022 hanteren wij instapgeld van €30 als u lid wordt van het service-abonnement. Voor nieuwe huurders geldt dit niet als zij zich binnen 3 maanden na de start van de huur aanmelden. Wacht u langer dan 3 maanden met aanmelden? Dan betaalt u ook €30 instapgeld.

Veel gevraagd over Service-abonnement

Hoe meld ik mij aan voor het service-abonnement?

U kunt zich aanmelden via het aanmeldformulier service abonnement.
Vanaf 1 januari 2022 betaalt u eenmalig € 30,- instapgeld en maandelijks € 6,- service abonnement kosten.

Als u zich aanmeldt, dan wordt u lid per de 1ste van die maand met terugwerkende kracht.
Wij willen u vriendelijk verzoeken om de eerste maandelijkse betaling van € 6,- handmatig aan ons over te maken, daarna zal dit automatisch in de huurbetaling verrekend zijn. Vermeldt bij uw betaling altijd uw persoonsnummer.

Als u de huurbetaling maandelijks handmatig aan ons overmaakt, of zelf een terugkerende betaalopdracht bij uw bank heeft ingesteld, pas het huurbedrag dan zelf aan.

Wat kost het service-abonnement?

Voor het service-abonnement betaalt u € 6,- per maand, inclusief het rioolfonds.

Vanaf 1 januari 2022 hanteren wij instapgeld van €30 als u lid wordt van het service-abonnement. Voor nieuwe huurders geldt dit niet als zij zich binnen 3 maanden na de start van de huur aanmelden. Wacht u langer dan 3 maanden met aanmelden? Dan betaalt u ook €30 instapgeld.

Ben ik verplicht een service-abonnement af te sluiten?

Nee, het is niet verplicht een serviceabonnement af te sluiten. Heeft u geen serviceabonnement, dan moeten sommige kleine reparaties of aanpassingen door u zelf uitgevoerd en betaald worden. Lees onze reparatiefolder om te zien om welke reparaties het gaat.

Hoe meld ik mij af voor het service-abonnement?

Stuur dan een mail naar: wonen@nester.nl of bel naar 077 - 476 77 77

Wilt u daarna toch weer lid worden?
Tot 1 januari 2022 rekenen wij geen instapgeld om lid te worden. Daarna betaalt u eenmalig € 30 instapgeld. 
 

Is mijn service-abonnement een onderdeel van mijn servicekosten?

Nee, uw onderhoudsabonnement zijn geen servicekosten en worden dus ook niet afgerekend. Nester kan wel jaarlijks het bedrag indexeren als dit nodig blijkt te zijn. Hierover wordt u eerst geïnformeerd.

Wat is de looptijd van mijn service-abonnement?

Het service-abonnement wordt aangegaan voor een periode van één jaar, waarna het contract voor onbepaalde tijd wordt voortgezet. Beëindiging na het verstrijken van de overeengekomen periode is mogelijk door middel van een schriftelijke opzegging per de 1e van de maand, met inachtneming van één maand opzegtermijn. Zie ook de Algemene voorwaarden onderhoudsabonnement.