Service-abonnement

Als huurder zorgt u samen met ons voor het onderhoud van uw woning. Voor een aantal reparaties die u anders zelf moet uitvoeren, kunt u een service-abonnement afsluiten. Hiervoor betaalt u maandelijks een klein bedrag. Wij voeren ze dan voor u uit, zonder dat u hiervoor extra hoeft te betalen.

Cadeau voor onze huurders
Om de fusie tussen WoonGoed 2-Duizend en Woningstichting te vieren, geven wij al onze huurders een jaar lang gratis dit service-abonnement, ingaande per 1 oktober 2020. Dit abonnement stopt automatisch op 30 september 2021. 

Veel gevraagd over Service-abonnement

Wat houdt een jaar lang gratis service-abonnement in?

Dit betekent dat u een jaar lang, vanaf 1 oktober, niet hoeft te betalen voor het service-abonnement. Wanneer u dus een reparatie heeft die normaal voor rekening van de huurder is, wordt nu op kosten van Nester uitgevoerd. 

Ben ik verplicht een serviceabonnement af te sluiten?

Nee. Het is niet verplicht een serviceabonnement af te sluiten. Heeft u geen serviceabonnement dan moeten sommige kleine reparaties of aanpassingen door u zelf uitgevoerd (en betaald) worden. 

Wat kost het service-abonnement?

De maandelijkse kosten voor het (betaalde) service-abonnement worden volgend jaar bekend. U wordt hierover zo spoedig mogelijk geïnformeerd.

Moet ik mij aanmelden voor het gratis service-abonnement ?

Nee, u hoeft zich niet aan te melden. Dit gaat automatisch per 1 oktober 2020 en voordat de gratis periode afloopt, krijgt u van ons bericht. Dan zullen wij u vragen of u het abonnement wilt stopzetten of - tegen betaling - wilt behouden.