Contact

We zijn bereikbaar op 077 - 476 77 77. Of vul het contactformulier in.

Telefonische bereikbaarheid

Maandag tot en donderdag
9.00 tot 13.00 uur

Vrijdag

9.00 tot 12.00 uur

Buiten openingstijden, weekend en feestdagen

Ook als ons kantoor gesloten is, zijn we bereikbaar voor noodgevallen. Heb je een dringend probleem met je cv of mechanische ventilatie, dan kun je ons bellen en voor optie 1 kiezen. Heb je een ander dringend probleem dat niet kan wachten, kies dan 9. Je wordt dan doorverbonden met de reparatieservice. 

 

Bezoekadres kantoor

Pastoor Vranckenlaan 4
5953 CP Reuver

Openingstijden kantoor

Maandag tot en donderdag
9.00 tot en met 16.30 uur

Vrijdag

9.00 tot en met 12.30 uur 

Buiten openingstijden, weekend en feestdagen

Ook als ons kantoor gesloten is, zijn we bereikbaar voor noodgevallen. Bel ons dan op 077 - 476 77 77 (kies dan geen 9).

Inloopspreekuur Echt

Ons spreekuur in Echt is elke dinsdag in de oneven weken van 14.00 uur tot 16.00 uur. Het adres is Thaalpad 31a - naast het Groene Kruis - in Echt.

Postadres

Postbus 4789
5953 ZK Reuver

Andere gegevens

IBAN: NL17 RABO 0143 6039 81
BIC: RABONL2U
KvK Midden-Limburg: 13017362
Btw-nummer: NL805423515B01
RSIN/fiscaal nummer: 8054.23.515

Veel gevraagd over Contact

Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd. Hoe geef ik dit aan jullie door?

Algemeen

Om je postadres, telefoonnummer of e-mailadres te wijzigen kun je gebruik maken van het contactformulier. Vul je oude én nieuwe gegevens door.

Je kunt de oude en nieuwe gegevens ook naar ons e-mailen wonen@nester.nl  of telefonisch contact met ons opnemen via 077 - 476 77 77

Heeft Nester een huurdersportaal?

Algemeen

Nee, Nester heeft geen huurdersportaal. Wil je informatie over je huur, een betaling of je gegevens? Neem contact met ons op via wonen@nester.nl of 077 - 476 77 77.

Ik wil mij aan/af melden voor de Nester nieuwsbrief. hoe doe ik dit?

Algemeen

Je kunt je aan- of afmelden voor de Nester e-mailnieuwsbrief of Nester magazine door een e-mail te sturen aan

welkom@nester.nl

. Geef in de e-mail aan:

  •    je naam en huisadres
  •    over welke publicatie het gaat: e-mailnieuwsbrief of Nester magazine
  •    of je je aan- of af wilt melden

Ik wil mijn postvoorkeur wijzigen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Van papier naar digitaal, of van digitaal naar papier: geef zelf door hoe je onze post wilt ontvangen. Ga naar de pagina postvoorkeur doorgeven en geef je keuze door. Daarbij heb je de 9-cijferige code die op onze post staat nodig. 

Ik heb een vraag, klacht of opmerking. Waar kan ik deze stellen?

Algemeen

Ben je een bewoner of woningzoekende en heb je een vraag of een opmerking?

Vul contactformulier in of neem contact met ons op via wonen@nester.nl.

Wil je een klacht indienen? Gebruik dan dit klachtenformulier.