Contact

We zijn bereikbaar op 077 - 476 77 77. Of vul het contactformulier in.

Telefonische bereikbaarheid

Maandag tot en donderdag
9.00 tot 13.00 uur

Vrijdag

9.00 tot 12.00 uur

Buiten openingstijden, weekend en feestdagen

Ook als ons kantoor gesloten is, zijn we bereikbaar voor noodgevallen. Heeft u een dringend probleem met uw cv of mechanische ventilatie, dan kunt u ons bellen en voor optie 1 kiezen. Heeft u een ander dringend probleem dat niet kan wachten, kies dan 9. U wordt dan doorverbonden met de reparatieservice. 

Bezoekadres kantoor

Pastoor Vranckenlaan 4
5953 CP Reuver

Openingstijden kantoor

Maandag tot en donderdag
9.00 tot en met 16.30 uur

Vrijdag

9.00 tot en met 12.30 uur 

Buiten openingstijden, weekend en feestdagen

Ook als ons kantoor gesloten is, zijn we bereikbaar voor noodgevallen. Bel ons dan op 077 - 476 77 77 (kies dan geen 9).

Inloopspreekuur Echt

Elke dinsdag in de oneven weken zijn wij van 14.00 uur tot 16.00 uur aanwezig op Thaalpad 31a - naast het Groene Kruis - in Echt.

Postadres

Postbus 4789
5953 ZK Reuver

Andere gegevens

IBAN: NL17 RABO 0143 6039 81
BIC: RABONL2U
KvK Midden-Limburg: 13017362
Btw-nummer: NL805423515B01
RSIN/fiscaal nummer: 8054.23.515

Veel gevraagd over Contact

Is er iets mis met uw centrale verwarming, airco of (mechanische) ventilatie?

Algemeen

Volta verhelpt storingen aan individuele cv-installaties, vloerverwarming, warmtepomp, mechanische ventilaties (mv), warmte-terugwinning (wtw), airco's en zonneboilers.

Wilt u  een reparatie melden?
Online: https://www.nester.nl/reparatie/

Telefonisch: Geef ons deze melding door via 077 - 476 77 77, kies optie 1.
Of neem rechtstreeks contact op met Volta Limburg via 088 - 027 88 88.

Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd. Hoe geef ik dit aan jullie door?

Algemeen

Om je postadres, telefoonnummer of e-mailadres te wijzigen kun je gebruik maken van het contactformulier. Geef op het formulier zowel je oude als ook je nieuwe gegevens door.

Je kunt de oude en nieuwe gegevens ook naar ons e-mailen wonen@nester.nl  of telefonisch contact met ons opnemen via 077 - 476 77 77

Ik wil mij aan/af melden voor de Nester nieuwsbrief. hoe doe ik dit?

Algemeen

Je kunt je aan- of afmelden voor de Nester e-mailnieuwsbrief of Nester magazine door een e-mail te sturen aan Welkom@nester.nl. Geef in de e-mail aan:

  •    je naam en huisadres
  •    over welke publicatie het gaat: e-mailnieuwsbrief of Nester magazine
  •    of je je aan- of af wilt melden

Ik wil mijn postvoorkeur wijzigen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Van papier naar digitaal, of van digitaal naar papier: u kunt zelf doorgeven hoe u onze post wilt ontvangen. Ga naar www.nester.nl/post en geef uw keuze door. Daarbij heeft u de 9-cijferige code die op onze post staat nodig. 

Heeft Nester een huurdersportaal?

Algemeen

Nee, Nester heeft geen huurdersportaal. Wilt u informatie over uw huur, een betaling of uw gegevens? Neem dan contact met ons op. 

Heeft u een vraag, klacht of opmerking?

Algemeen

Bent u een huurder of woningzoekende en heeft u een vraag of een klacht?
Vul het contactformulier in of neem contact met ons op via wonen@nester.nl.
Vermeld hierbij uw geboortedatum, naam en adres. Met deze gegevens kunnen wij u sneller helpen.